Hellas Direct
Mașina ta a fost implicată într-un accident?
Programează-te la constatare!
În cazul unui eveniment rutier in care au rezultat daune auto, beneficiezi de constatare daună, decontare directă, reparație autoturism, mașină de curtoazie totul într-un singur loc. Deschiderea dosarului se poate face în ziua solicitării.
Eliberarea documentului de intrare in reparație va fi făcută de către Asirom prin intermediul nostru, în urma avizării prin constatarea amiabilă.
Notifică o daună
După ce ai notificat deschiderea dosarului de daună, îți poți alege data și ora întocmirii dosarului de daună de către un inspector constatator.
Poți notifica dauna la service, prin telefon sau prin Chat Online cu un operator.
Centru constatare daune auto
Suport întocmire dosar de daune

Reparații cu decontare directă

Mașină la schimb pe durata reparației
Întrebări și răspunsuri
Ce presupune notificarea unei daune RCA Hellas Direct?
Notificarea unei daune RCA Hellas Direct înseamnă inștiințarea asiguratorului cu privire la producerea unui eveniment rutier. Ulterior îți poți alege data și ora întocmirii dosarului de daună de către un inspector constatator.
Unde mă pot programa la constatare daune Hellas Direct?
Poți alege să faci constatarea la orice centru de daune Hellas Direct în funcție de disponibilitatea ta cât și a inspectorului constatator care a fost alocat să deschidă dosarul tău de daună.
Primesc mașină la schimb pe durata reparației?
La cerere beneficiezi de mașină de curtoazie pe perioada reparației, cu o mașină de clasă apropiată cu a ta; dacă alegi să fi despăgubit în regie proprie, nu beneficiezi de această posibilitate.
Call Center Daune
București:
031 9665
tarif normal
Ilfov:
0731 672 427
HELLAS DIRECT
Centru de Daune Auto
HELLAS DIRECT
București
Telefon: 031 9665 (tarif normal)
Email: bucuresti@centre-constatari.ro
Centru de Daune Auto
HELLAS DIRECT
Ilfov
Telefon: 0731 672 427
Email: ilfov@centre-constatari.ro
HELLAS DIRECT
Mașina ta a fost implicată într-un accident?
Programează-te la constatare!
✅ În cazul unui eveniment rutier in care au rezultat daune auto, beneficiezi de constatare daună, decontare directă, reparație autoturism, mașină de curtoazie totul într-un singur loc. Deschiderea dosarului se poate face în ziua solicitării.
✅ Eliberarea documentului de intrare in reparație va fi făcută de către Hellas Direct prin intermediul nostru, în urma avizării prin constatarea amiabilă.

Notifică o daună
După ce ai notificat deschiderea dosarului de daună, îți poți alege data și ora întocmirii dosarului de daună de către un inspector constatator.
Poți notifica dauna la service, prin telefon sau prin Chat Online cu un operator.
Centru constatare daune auto
Suport întocmire dosar de daune

Reparații cu decontare directă

Mașină la schimb pe durata reparației
Acte necesare pentru deschiderea unui dosar de daună HELLAS DIRECT
✅ Constatarea amiabila completata cu atentie – se poate completa si in service de catre ambele parti implicate;
✅ Seria si tichetul RCA (sau Cartea Verde, in cazul in care celalalt autovehicul este inmatriculat in strainatate);
✅ Certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
✅ Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
✅ Fotocopia permisului de conducere al soferului implicat;
✅ Procura notariala, daca vehiculul apartine altei persoane fizice decat proprietarul;
✅ Delegatie, daca vehiculul apartine unei persoane juridice (firma / societate de leasing).
Procedură notificare daună
Pasul 1 Păgubitul avizează asigurătorul RCA al vinovatului cu privire la apariţia evenimentului asigurat, în cel mai scurt timp posibil de la producerea acestuia.
Pasul 2 Păgubitul obține documentele necesare privind deschiderea dosarului, în funcție de evenimentul care a survenit.
Pasul 3 Asigurătorul va elibera accept de plată către unitatea reparatoare în care se efectuează reparația și va achita despăgubirea către aceasta în termenul legal ce se scurge începând cu data depunerii tuturor documentelor necesare (completate complet și corect) la sediul asigurătorului.
Informații utile în caz de accident
Avizare daune rapid și simplu
✅ Programarea constatării daunei se poate face fie prin apel telefonic, fie prin chat online in urma discuției cu unul din consultanții noștri.
✅ Poți solicita operatorului informații cu privire la corectitudinea completării constatului amiabil, prevenind astfel nerealizarea
constatării daunei în ziua programării constatării.
✅ Alege să repari mașina în locul în care deschizi dosarul de daună. Astfel, scutesti timp de soluționare și finalitate.
Întrebări și răspunsuri
Ce presupune notificarea unei daune RCA Hellas Direct?
Notificarea unei daune RCA Hellas Direct înseamnă inștiințarea asiguratorului cu privire la producerea unui eveniment rutier. Ulterior îți poți alege data și ora întocmirii dosarului de daună de către un inspector constatator.
Unde mă pot programa la constatare daune Hellas Direct?
Poți alege să faci constatarea la orice centru de daune Hellas Direct în funcție de disponibilitatea ta cât și a inspectorului constatator care a fost alocat să deschidă dosarul tău de daună.
Primesc mașină la schimb pe durata reparației?
La cerere beneficiezi de mașină de curtoazie pe perioada reparației, cu o mașină de clasă apropiată cu a ta; dacă alegi să fi despăgubit în regie proprie, nu beneficiezi de această posibilitate.
HELLAS DIRECT
Centru de Daune Auto
HELLAS DIRECT
București
Telefon: 031 9665 (tarif normal)
Email: bucuresti@centre-constatari.ro
Centru de Daune Auto
HELLAS DIRECT
Ilfov
Telefon: 0731 672 427
Email: ilfov@centre-constatari.ro